Hej hej.



jag har inte bloggat ett skit på senaste tiden.

vet inte riktigt varför ..

Det är så mycket som händer hela tiden som man inte orkar sitta här och skriva om.
I allafall så ska jag försöka bättra lite på mig.

Har besökt sjukhuset lite på sistone, har kollat upp vad min svimfärdighet kan bero på.
Så har tagit massa prrover och skit.
Ska dit på fredag igen, tyvärr inte av samma anledning.
Men nog om det.

Julet blev helt okej.
Nyåret blev inte speciellt roligt.


Just nu så gör jag inte mycket. Är galet kaffesugen!
Vet inte vad jag ska göra idag. får se.

aja, det var i allafall en liten uppdatering.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajja är du gravid??

2009-01-07 @ 13:58:13
Postat av: Liza

hej gumman hoppas allt løser sig før dig ..kramar om dig

2009-01-08 @ 09:45:08
Postat av: Lilja

Jag Älskar Dig<3

2009-01-15 @ 18:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0