här kommer jaaag.

tjolahejsan.

Jag lever.
Är lite upp och ner vänt allting just nu.
Men jag känner på mig att det börjar bli väldigt bra.
Något dåligt för med sig något bra (har jag hört någonstans)

I allafall så har det hänt väldigt mycket jobbiga grejer. men ingenting jag har tänkt gå in i detalj på.
Nu sitter jag här och klockan är halv två. Vet inte riktigt om jag är trött eller pigg. Skulle förmodligen somna om jag la mig ner. Men känner mig för pigg för att göra det.

Idag har jag varit med Sara, först drack vi kaffe, sedan gick vi hem till henne och käkade lite, sedan gick vi ner mot stan och skulle gå på boxning men det blev dock inte av. :p
Vi åkte hem till henne och kollade på film.

Sedan gick jag och nicolina på en jävla promenad, ränsade luften, pratade massvis :)
och det känns jävlaa bra!!

Efter det gick jag hem och sedan dess har jag suttit här och nördat mig.

I morgon blir det nog kaffe med nicolina, för att sedan dricka ännu mer kaffe hos Sofie.
På kvällen har jag ingen aning om vad som händer. Det får vi se då.

den där frågan surrar i mitt huvud om och om igen.
Ångrar mig lite. jävla skit helt enkelt!

Nästa helg kommer Emelie till nässjö. Det ska bli så jävla underbart att träffa henne!!!!!!
var ett bra tag sen och jag känner verkligen att jag behöver henne sjukt mycket nu. <3
Älskar dig min livsvän.

Sådär ja. Det var allt för idag.
Men skriver nog ett par rader i morgon.

Pöss


Kommentarer
Postat av: Emelie Lilja

Det ska bli jätte roligt att träffa dig.

Älskar dig hjärtat<3<3<3

2009-01-18 @ 14:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0