En helg av fest.

Uppdatering.

I helgen kom sanna och sofie. Och det blev utgång både fredag & lördag.
I fredags Var det först styrelse möte från 15.00-18.00, Pust. Även om det var ganska
jobbigt så var det även mycket intressant, detta kommer ju göra att jag sätter mig in i företaget mycket mera.
Så jag blev vald Till Sekreterare då. :p Känner mig vuxen .
Efter detta tänkte jag egentligen bara åka hem och lägga min framför tv:n,
men i stället så blev det fest. Först gick jag till moster Tina och vidar. Satt där en stund &
efter det mötte Elina mig och sedan drog vi upp till nicco för att sedan gå till bryggeriet.

I lördags hämtade sofie mig. Vi åkte hem och åt middag som var skit gooott. efter det åkte vi och köpte godis, mums.
På kvällen kom Elina hem till mig & vi fixade lite bäääärs och körde lite ölspel och sådär. Sedan gick jag, elina, hanna sofie och hasse ner till bryggeriet, dock var det tråkigt där. Åkte hem ganska tidigt och nanade.

På söndagen gick jag och fredrik till kvantum. Köpte en Mixer :) Den kommer nog bli vääääl använd. Sen åkte vi hem och käkade gulasch soppa, mumma. Efter det gick vi till joppe och elina :) Kollade på film och sådära. Efter detta gick vi hem och gjorde en jäääääääätte god Smoothie och gjorde en varsin baguette och kollade på hip hip hora.
Sedan kollade vi på fjorton suger, vilken verkligen sög. Har sett den förut men kom inte i håg att den var så dålig.

Efter detta gick vi och nanade.
I morse blev det väldigt stressigt, gick upp kvart i åtta och mitt tåg gick tjugo fem över. Skyndade mig och hann i god tid till slut. Köpte mig en kaffe och även frida tidningen vilken jag inte läst på några år :p var bara  tvungen då det stod om Kenza http://www.kenzas.se  och hennes blogg & jag gillar ju hennes blogg väldigt mycket. Stod även om andra kända bloggerskor som blondinbella, stinalee, kissie. Men de är inte alls lika intressanta tycker jag :p

nu jobbar jag med artiklar.
Pöösss på er.

hh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0