koffein & nikotin

Halloj.
Igår när jag kom hem kollade jag och fredrik på film.
Var nere i källaren också när han höll på att lacka lite grejer.

Nu är jag på jobbet.
På vägen hit pratade jag med marica i telefon,
det var nog längesen vi pratade så länge. I ca 1 timma :)

har just orderbekräftat lite, och nu så ska jag snart montera lite stolar.

Efter jobbet måste jag hinna till Seb banken och hämta mitt legitimation.
Sen ska jag åka hem till nicolina där ska vi göra oss i ordning och förfesta.
Sedan åker jag nicolina och johanna till jkpg. Då ska det festaaaas!

pussss

Kommentarer
Postat av: MALIN

Hoppas ni får en rolig kväll brudar. pössen

2008-11-21 @ 11:11:21
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Liza

ha det riktigt skøj nu då kramisss

2008-11-22 @ 19:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0