helgen

hallå där.

I fredags var jag, nicolina, johanna & marie & sandra i jönköping på centrum.
Jag störde mig mest på alla fulla drägg. Men det var kul ändå.
Träffade även några gamla vänner :)
Nicolina och jag blev arga på en man. USCH!

I lördags åt jag och nicolina middag hemma hos mamma och hasse.
Det var jättegott och vi drack rödvin med cola då varken jag eller nicolina är så förtjusta i rent rödvin
(även om det är så det ska drickas) men med cola är det himlans gott!
Senare bjöd hasse på lite bira och tina kom på besök.
Elina kom också :) Senare gick vi hem till nicolina och där hade vi jätte trevligt.
Den största delen av tiden i allafall.
Sedan ville jag hem och sova och tog en taxi, (faaan) för mina nästan sista pengar.
Sån e jag, lat !

I söndags var vi i vetlanda.
Träffade söta vosningar!
På vägen hem hände en massa skit,
vi fick vända 2 ggr då johanna hade glömt grejer.
Vi fick bensin stopp i vetlanda och fick vänta på bensinen i ca 1 timma.
När vi väl var hemma köpte jag och nicolina pizza och godis.
Sedan gick vi hem till mig och glodde på film hela kvällen.
Måste bara säga att the omen var en riktig besvikelse.
men men.
Sen gick vi och la oss.

Nu är jag på jooobbbbeet.
Ikväll blir det nog pys med nicolina igen :)
Thank god for you baby !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0