Helgen blev inte som väntat.

Goddag.
Helgen blev inte riktigt som jag väntat mig.

Men det har varit kul. Igår så var det middag hos moa. Jag, marica, joanha & nicolina var där.
Vi åt tacos och pratade skit ;) Sedan åkte nicolina och joanha till eksjö. Då gick jag, marica och moa till bryggan.

I morse vaknade jag vid åtta. Har ingen väska, för den har jag glömt kvar på bryggeriet.
Fan också, Det är helt sjukt hur mycket man behöver sin väska. Jag har allt i den.
Mitt smink, min plånbok, nycklar, cigg, telefon, ja. MITT LIV!
Hoppas någon snäll jävel har den.

Nu ska jag inte sitta här mer.
Ska vänta på att nicolina kommer hem.

Ha en trevlig söndag.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0