En lugn helg.

Hej där.
Ikväll ska det tvättas hemma och så ska vi äta tacos och ta det lungt.
Nu är det verkligen på tiden att det kommer en lugn helg!
 
Har inte uppdaterat så mycket på senaste men jag vet inte om jag har så mycket att säga just nu.
Jobbar på dagarna, hemma på kvällarna.

Men men. Nu sitter jag i allafall på jobbet och håller på att dö!
har inte rökt sen i går kväll och klockan är nu 12.41,
eftersom mitt pass är i eksjö på taxi så kan jag omöjligen köpa cigg
och har därför bett pappa göra det, men han bara jävlas med mig.
Men om några minuter hoppas jag att vi drar oss iväg för att
köpa cigg och äta lunch.!  (saknar 8glas)


Allt blir bra.
Du vet hur jag känner (L)

Kommentarer
Postat av: Livsvän

åh va skönt att de verkar lösa sig. Fin bild gumman. Måste ses snart för fan!!

2008-11-15 @ 12:02:49
Postat av: Helena

Söt bild :)

2009-01-16 @ 11:57:11
URL: http://helenabulow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0