Motala :D

Helgen har varit heeeelt suverän!
I allafall Lördagen!
Gick upp vid åtta & var tyvärr fortfarande full.

Vid 3 tiden åkte jag in till Jönköping och mötte upp Kusin Jessica på stationen.
Där hämtade Fredrik oss. Vi åkte till han lite fort och sedan gick vi till Morten.
Därifrån åkte vi till Motala för att jobba på "Fabriken" som klubben heter.
När vi kom dit var det massa stress och jag förstod inte riktigt vad jag skulle göra :p

Men sedan fick jag i allafall sitta i Entren med en annan tjej som var trevlig :)
I början var det lite segt men till slut strömmade det in folk! och fyfan va roligt det
är att träffa fulla människor när man själv är nykter :D haha! Kvällen var skiiit rolig.
Efter stängning skulle vi efterfesta där men både jag och jessica DOG av trötthet
så vi åkte med Mårten hem till Jönköping och sov i Jessicas pappas lägenhet.
Var där ca. 6 på morgonen om jag inte minns fel.

Gårdagen var helt knäpp, kände mig jätte sliten & bakis. Fastän jag inte druckit något dagen innan.
Åkte hem till nässjö vid fyra tiden. Där mötte Nicolina, Sara & Joanha mig.
Vi gick på julmarknaden och tittade lite. (det hade varit mysigare om det var snö)
Sedan gick vi hem till mig och kollade på en film om Hitlers liv. Såg inte riktigt hela,
men den var grymt bra iallafall.
med tanke på sömnbrist i helgen så försov jag mig i morse..
Kom till jobbet, typ .. Nyss !

Men men.
Nu ska jag jobba hårt här.
Hörs-

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0