Läkare & sjuksköterskor.

Detta är något jag verkligen irriterar mig på.

Varje gång man sitter på akuten och behöver få hjälp så får man alltid vänta i minst två timmar på att få träffa en sjuksköterska, sedan vänta ytterligare en timma för att få träffa en läkare. Sedan vänta ytterliggare en timma för att man ska få veta vad de ska göra åt saken, sedan ytterliggare en timma innan det händer något. När det sedan har hänt något får man vänta i ytterliggare en timma innan de säger att man kan gå hem.

Men vad ser man när man sitter där i väntrummet hela tiden?
Jo. Läkare och sjuksköterskor som går förbi med kaffekoppar & pratar skit.
HELA JÄVLA TIDEN! Era jävla kaffe pauser är ju fan helt sjuka! Där sitter folk som behöver eran hjälp men ni går och pratar om vad som hände då och vem som sa vad.

Det är ett sjukhus dit folk går för att de behöver hjälp!
Och då tycker jag att läkarna och sjuksköterskorna är skyldiga att se till att alla som behöver hjälp får det INNAN de dricker sitt kaffe. Sen skiter jag i hur jävla sugna de är. De ska ha EN lunch & kanske EN rast på 10 min.
Sen är det fan bra! Rök-pauser ska fan förbjudas! Det finns inte tid för sånt!

JÄVLA IDIOTI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0